Вход на сайт

Організація рекламної діяльності у ЗМІ на прикладі часопису «Друкарство».

УДК 33.655
     Сухацька Т. П. (Відкрите акціонерне товариство «Український науково-дослідний інститут спеціальних видів друку» (ВАТ «УкрНДІСВД», Київ, Україна)
    Організація рекламної діяльності у ЗМІ на прикладі часопису «Друкарство». — 2003. — № 2. — С. 122—127.
     Досліджено науково-практичний журнал для фахівців видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження «Друкарство». Особливу увагу приділено організації рекламній діяльності в часописі з питань внутрішньої рекламної політики та організації самореклами.
     Мова статті (укр.).
     Бібліогр.: 4 назви.
 
PDF