Вход на сайт

Комплекс ознак латентної рекламності некомерційних медіаматеріалів в аспекті редакторського контролю за підготовкою інформаційних текстів для ЗМІ

     УДК 33.655
     Левчук О. М. (Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (Київ, Україна)
     Комплекс ознак латентної рекламності некомерційних медіаматеріалів в аспекті редакторського контролю за підготовкою інформаційних текстів для ЗМІ. — 2008. — № 1(19). — С. 144—148.
     Розглядається ситуація з розміщенням у загальноукраїнських і спеціалізованих ЗМІ прихованої реклами під виглядом інформаційних повідомлень, інтерв’ю, коментарів і тому подібне, в зв’язку з чим запропоновано трирівневий класифікатор ознак «джинси» для застосування при редакторській підготовці некомерційній медіаінформації.
     Мова статті (укр.).
     Бібліогр.: 6 назв.

 
PDF