Вход на сайт

Рекламно-інформаційні та PR-кампанії у сфері грошового обігу.

Мельниченко А. А., Киричок А. П.
Рекламно-інформаційні та PR-кампанії у сфері грошового обігу. — 2012. — № 3(37). — С. 166–173.
     В роботі проаналізовано рекламно-інформаційні та PR заходи у сфері грошового обігу в Україні та закордоном. Встановлено, що в Україні недостатньо активно та цілеспрямовано проводяться такі заходи. На основі аналізу рівня поінформованості населення України щодо української гривні зроблено висновки про недостатню обізнаність громадян з таких питань як історія національної грошової одиниці, захисні елементи тощо. Запропоновано заходи для підвищення рівня обізнаності населення про національну валюту.
     Мова статті (укр.).
     Бібл. : 11 назв.

PDF