Зараз присутні

Зараз присутні 0 користувачів та 0 гостей.

Authcache Example

Please login to test this block.

Якість як конкурентна перевага на ринку поліграфічних послуг

Класифікація: Менеджмент виробництва
Назва: Якість як конкурентна перевага на ринку поліграфічних послуг
Автори: Барзилович О. М., Одінцова В. В.
Журнал: Технологія і техніка друкарства
Рік видання: 2011
Номер: № 1(31).
Видавництво: К.: ВПІ НТУУ «КПІ»
Мова публікації: Українська
Анотація:

Розглядаються підходи до визначення якості, як конкурентної переваги для підприємств на ринку поліграфічних послуг. Об’єктом дослідження обов’язкових етапів контролю якості є ТОВ «Новий друк».

Раcсматриваются подходы к определению качества как конкурентного преимущества для предприятий на рынке полиграфических услуг. Объектом исследования обязательных
этапов контроля качества является ООО «Новий друк».

There are considered determinations of the term «quality», as a competitive advantage for the printing and publishing industry. The object of the research of the main necessary stages of quality control is OC «Novuj druk».
Quality, as a costumer value, remains to be a priority competitive advantage. Balancing between quality and the final product cost makes publishers make concessions with certain norms, so unofficial common is the notion of «sufficient quality». On the other hand, printing enterprises try to satisfy the client’s needs, through decreasing costs and implementing innovations. Therefore, the issues of quality in printing are a manifestation of leadership initiatives, to increase the competitiveness of publications and access to foreign customers.
Hard work for the improvement of quality allows achieving savings, through the less of spoilage, loss of time and money on if’s correction; enlarge profitability; to master a new market segment; improve reputation and increase the level of confidence — in a few words — to receive necessary competitive advantage

Бібліогр.: 7 назв

Причіплений файлРозмір
pdf1.19 MБ